Meerdere streams van internetinkomsten door Robert G Allen – Boekrecensie

Titel en auteur: Meerdere streams van internetinkomsten door Robert G. Allen

Inhoudsoverzicht:

Allen’s stelling hier is drieledig: ten eerste, dat je serieus geld kunt verdienen op internet, dat het de goudmijn van de toekomst is; ten tweede, dat om internetkansen te maximaliseren je er meerdere moet benutten, of wat hij meerdere streams noemt, en ten derde, als je het goed doet, is dit een snelle manier om winst te maken.

De kracht van dit boek zijn de ontelbare tips en trucs die iemand die nieuw is in internethandel niet zou kennen, maar een veteraan waarschijnlijk wel. De belangrijke websites en internetbronnen alleen zijn waarschijnlijk de prijs van het boek waard als u begint op internet of zelfs vrij nieuw bent op dit gebied. Een ander sterk punt van het boek zijn de talloze ideeën die het je aanreikt. Je kunt en moet keer op keer naar dit boek terugkeren om er de juweeltjes van informatie uit te halen die je naar kansen kunnen leiden. Dit is geen gedetailleerde handleiding. Het is een geweldig overzicht van de belangrijkste manieren waarop mensen geld verdienen op internet.

De belangrijkste zwakheden van het boek zijn dat het aannames doet die misschien niet opgaan voor de onervaren lezer en dat het te veel belooft. Typerend voor de Allen-aanpak is hij kort op de obstakels en beperkingen en lang op de belofte van rijkdom en gemak van inspanning. Hij bespreekt bijvoorbeeld hoe snel je met een goed geschreven verkoopbrief per e-mail snelle verkopen kunt genereren, maar vertelt de lezer niet dat dit alleen werkt als je een zeer indrukwekkende e-mailopt-in-lijst hebt opgebouwd en dat ze ofwel veel geld kosten of veel tijd en moeite om te creëren.

Als je dat voorbehoud in gedachten kunt houden en jezelf eraan herinnert dat er geen schema’s zijn om snel rijk te worden (althans geen die legaal zijn), kun je nog steeds aanzienlijk profiteren van dit boek.

Ik heb nog geen algemene basisinleiding gezien in de vele mogelijkheden om geld te verdienen op internet die beter is dan deze of meer uitgebreide. Als je de mogelijkheden die er zijn wilt zien en enthousiast wilt worden over het volgen van een of meer van dergelijke “streams”, is dit boek een geweldige introductie en een goede motivator. Onthoud dat er heel veel werk en veel meer onderwijs nodig is om het soort inkomensstromen te realiseren dat volgens Allen gemakkelijk te doen is. Dit boek is misschien wel het begin van uw internetbibliotheek, maar slechts het begin – er zal veel meer voor nodig zijn om u daar te krijgen.

Eén principe dat Allen hier leert, is echter een opmerking waard, omdat het heel waar en heel belangrijk is: het is van cruciaal belang om meerdere bronnen of “stromen” van inkomsten op internet op te zetten, omdat je niet graag één bron vindt die perfect is of eeuwig duren. Veel internetverkoopsystemen raken na verloop van tijd doorgebrand en er moeten nieuwe “campagnes” worden gelanceerd om meer verkopen te genereren.

Dit boek is geschreven in 2001 en is dus erg gedateerd. Het internet en internethandel verandert snel. Toen hij dit schreef, waren er nog geen sociale media zoals Facebook en werd er heel weinig gebruik gemaakt van video op internet. Op conceptueel vlak blijft Allens boek relevant, maar op technisch vlak is er veel veranderd sinds hij het schreef.

Leesbaarheid/Schrijfkwaliteit:

Dit boek is makkelijk te lezen. Allen schrijft duidelijk en maakt het allemaal interessant. Hij gebruikt veel ondertitels en ordent de informatie goed. Hij gebruikt tekstvakken met aanvullende informatie, waarvan vele edelstenen bevatten die meer waard zijn dan de reguliere tekst.

Opmerkingen over auteur:

Robert Allen is een auteur die al vele jaren schrijft over het opbouwen van rijkdom. Hij begon met een boek genaamd Geen geld neer over hoe u onroerend goed kunt kopen voor geen geld. Er is in de loop der jaren veel geschreven over de geldigheid van Allens vastgoedtheorieën. Ik laat dat over aan een andere tijd en plaats wanneer we een auteursfilm over hem maken. Voor nu is het voldoende om de lezer eraan te herinneren dat Allen lang bezig is met motivatie en beloftes van de mogelijkheden en te weinig erkent wat er mis kan gaan, waar de zwakke punten zijn, enz. Hij is een geweldig boek als je motivatie wilt en je wilt stimuleren rijkdom opbouwende verbeelding. Hij zou nooit het laatste woord moeten zijn – om uw due diligence te doen bij het opbouwen van een soort bedrijf, hebt u meer nodig dan een motiverende introductie.

Drie geweldige ideeën die u kunt gebruiken:

1. Als je eenmaal een internetgeldautomaat hebt opgezet, dat is een internetverkoopsysteem, werkt het bijna op de automatische piloot. Het kost weinig dagelijkse aandacht en als het correct is gedaan en als je een voldoende opt-in lijst hebt opgebouwd, zullen je verkopen dag en nacht binnenstromen zonder veel moeite van jouw kant.

2. De sleutel tot het opbouwen van solide en aanhoudende online verkopen is om een ​​goede opt-in-lijst op te bouwen en deze te blijven laten groeien.

3. Een goede kopie – dat wil zeggen, goed geschreven verkooppagina’s, zijn de sleutel om van potentiële klanten op uw opt-in-lijst echte kopers te maken. Oefen en verfijn de kunst van het schrijven van goede teksten om uw verkoopkansen te maximaliseren.

Het is moeilijk om de lijst tot drie te beperken. Allen heeft hier veel edelstenen die je uit een bron moet weten als je geld wilt verdienen met internet. Als dat je interesse is, is dit boek een uitstekende introductie.

Publicatie-informatie: meerdere streams van internetinkomsten door Robert Allen, Auteursrecht: 2001 Robert G. Allen. Uitgegeven door John Wiley & Sons, Inc.

Algemene beoordeling:Mooi zo

Bron: Daniel Murphy